Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Müşteri Hizmetleri Soru Sor
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Deristil.com.tr sayfasının sağ üst köşesinde bulunan 'HESABIM' alanına tıkladıktan sonra açılan üye giriş formumun alt köşesinde “şifremi unuttum” linkine tıkladığınızda açılan alana email adresinizi girerek yeni şifre talebinde bulunabilirsiniz. E-mail adresinize şifrenizi değiştirebilmeniz için bir link gönderilecektir. Bu linke tıklayarak şifrenizi değiştirebilirsiniz.

2- Sipariş verirken sorun yaşıyorum ne yapmalıyım?

deristil.com.tr’ye sipariş verirken bir sorunla karşılaştığınızda, yaşadığınız problemi detaylı bir şekilde anlattığınız e-postanızı info@deristil.com.tr adresine gönderirseniz, yetkililerimiz sorununuzla hemen ilgileneceklerdir. Bunun yanında Müşteri hizmetleri temsilcimize hafta içi günlerde mesai saatleri (09.00-18.00) içerisinde 0216 418 51 81 numaralı telefondan ulaşabilir, sorununuzu paylaşabilirsiniz. Müşteri hizmetleri temsilcimiz sorununuza en kısa sürede çözmeye çalışacaktır.

3- deristil.com.tr’den alışveriş yapabilmem için hangi tarayıcıları kullanabilirim?

Eğer browserınız eski bir sürümse alışveriş yaparken bazı aksaklıklar yaşayabilirsiniz. Eğer sorun yaşıyorsanız, aşağıdaki linklerden hemen kendinize yeni bir tarayıcı indirebilirsiniz.

Firefox (Windows, Mac ve Linux) 

Internet Explorer (Windows) 

Safari (Macintosh OS X) 

Google Chorome (Macintosh OS X)

4- Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra Hesabım bölümünden, profil/ kişisel bilgiler bölümünün içinden şifre değiştirme sayfasına ulaşabilirsiniz.

5- Siparişim neden onaylanmıyor?

Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanamayabilir. Bu nedenlerin bazıları; kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması, kart numarasını hatalı girmeniz, kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması, onay işlemi sırasında geçici süreli bağlantı sorunları olmasıdır. Banka kartı ile alışveriş yaparken lütfen kartınızın internette kullanıma açık olduğuna emin olunuz. Sanal kart kullandığınızda kartınızın hesabındaki limitin yeterli olup olmadığını kontrol ediniz. Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için kartınızın bağlı bulunduğu banka ile görüşmeniz gerekmektedir.

6- Bir siparişte kaç adet indirim kuponu kullanabilirim?

Her siparişte yalnızca bir kampanya/indirim kodu kullanılabilir. Bir kampanya uygulamada olan başka bir kampanya ile birleştirilemez.

7- Deristil.com.tr Müşteri Hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?

İletişim formunu doldurarak ya da talep ve sorularınızı belirttiğiniz e-postanızla info@deristil.com.tr adresinden ya da hafta içi günlerde mesai saatleri (09:00-18:00) içerisinde 0216 418 51 81 numaralı telefondan, müşteri hizmetleri yetkililerimize ulaşabilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.